Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Första dagen på Jobbet.

Av Keri - 30 juli 2007 15:17

Morgonen...

Jag vaknade och var helt fly-förbannad...


Jag hade drömt att Viktor låg och glodde på mej och jag hade frågat vad han glodde på men jag fick inge svar. Då skulle jag slå till honom men vakna av att jag slog rätt in i väggen, och ingen viktor låg brevid mej. :'(


Senare kom mamma in och tjata på mej, vilket hon tydligen hadde gjort några gånger innan. Jag skrek och svor åt henne men sedan gick jag upp och skulle käka lite frulle. Mamma hade redan tagit fram flingor och möjlk men jag tog fram en sked, en kniv och en visp med tanke på att jag kankse skulle behöva det.


Men sen när jag hade vaknat till så kom jag på att jag skulle till jobbet, och då började att bli lite nervöst...


Jobbet...

 Jag cyklade till jobbet genom skogen på el-ljusspåret. Sedan när jag kom fram till ridhuset(el. ridhusena) så ställde jag cyklen lutad mot en vägg och så kom de en liten kisse katt jamandes mot mej, han hadde en råtta/mus i munnen. Jag var ca. 20 min tidig så jag satte mej på en bänk o titta på katten, han åt upp musen med ben och allt man liksom hörde hur de krasa (lite äckligt tycker jag) sedan jick jag in och väntade det kom två tjejer till och två killar. En kille värka inte vara helt svensk, typ blatte el. vad man får säga. :S och den andra killen var väldigt blyg. En utav tjejerna hade långa rosa gummi saker som hängde över hela sitt hår(emo) och så var de min granne. Vi fick ränsa ogräs och tvätta ett stacket som var runt en hade på 10*10 m. Det var jobbigt och emo tjejen jobba inget allt hon bara satt och titta på, det gjorde mej lite arg. Ska hon få lön för att titta på, i sånna fall vill jag oxå de. sedan tog jag följe med min granne en bit hem.


Hemma...

Nu är jag hemma igen. Jag sitter vid datorn och väntar på att cicci ska komma hit. Och i morgon kommer min lila älskling hit! :) ha de bra alla söta! /K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Keri - 26 oktober 2007 12:17

Om två måndager-2dagar är de julafton. .. Jiipii! ^^

Av Keri - 3 oktober 2007 17:34

Viktor Larsson  handen på hjärtat, jag lovar och svär,om världen går under ska jag vara där. om ditt liv går i bitar och faller isär, så ska jag finnas där, vart du än är.   (Imorgon är jag i paris) /K ...

Av Keri - 20 september 2007 18:01

Jag hatar svek, de är så hämst att leva med. Och varje jag blir man mött av den. Är det inte från värden utanför så är det från dom som kallar sej för vänner, vad är de för människor som kan tycka att de är kul att såra och förstöra andra liv? Vad är...

Av Keri - 19 september 2007 19:00

1 Ge människor mer än vad de förväntar sejoch gör det för att du tycker om det...   2 Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du fåroch sov inte så mycket som du skulle vilja...   3 När du säger: 'Jag älskar dig', säg det på riktigt...   ...

Av Keri - 6 september 2007 14:52

Låt mig få älska det som inte går att älska. Låt mig få falla, låt mig få må dåligt, låt mig få gråta så jag skakar och knappt får luft, låt mig få skrika att jag hatar allt och inte orkar mer, låt mig få sakna så jag går sönder.Låt mig få ta mig upp...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dej just nu i livet?
 Pengar
 Vänner
 Kärlek
 Familjen
 Jobb/Skola
 Inget av det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards