Direktlänk till inlägg 1 augusti 2007

Viktor kom hem! =)

Av Keri - 1 augusti 2007 17:50

Jobbet!

Idag var de den segaste dagen jag har varit med om i hela mitt liv.. jag satt och soterade medlämmar och personnumer. As tråkigto jag hade feber.. blää!


Hemma... 

Så fort jag kom hem så sommnade jag i soffan. Men sedan efter ett tag vaknade jag av att Viktor hade komit hit! <3<3<3<3 Vi käkade lite kaka o sen så myste vi lite och nu sitter vi här.. ;) Snart ska vi ner och höja sadeln på cykeln. pappa har fixat lås med två nycker. En till mej o en till Viktor.. xD men men ha de bäst älskar er mäst.! ;) <333333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Keri - 26 oktober 2007 12:17

Om två måndager-2dagar är de julafton. .. Jiipii! ^^

Av Keri - 3 oktober 2007 17:34

Viktor Larsson  handen på hjärtat, jag lovar och svär,om världen går under ska jag vara där. om ditt liv går i bitar och faller isär, så ska jag finnas där, vart du än är.   (Imorgon är jag i paris) /K ...

Av Keri - 20 september 2007 18:01

Jag hatar svek, de är så hämst att leva med. Och varje jag blir man mött av den. Är det inte från värden utanför så är det från dom som kallar sej för vänner, vad är de för människor som kan tycka att de är kul att såra och förstöra andra liv? Vad är...

Av Keri - 19 september 2007 19:00

1 Ge människor mer än vad de förväntar sejoch gör det för att du tycker om det...   2 Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du fåroch sov inte så mycket som du skulle vilja...   3 När du säger: 'Jag älskar dig', säg det på riktigt...   ...

Av Keri - 6 september 2007 14:52

Låt mig få älska det som inte går att älska. Låt mig få falla, låt mig få må dåligt, låt mig få gråta så jag skakar och knappt får luft, låt mig få skrika att jag hatar allt och inte orkar mer, låt mig få sakna så jag går sönder.Låt mig få ta mig upp...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dej just nu i livet?
 Pengar
 Vänner
 Kärlek
 Familjen
 Jobb/Skola
 Inget av det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards