Alla inlägg under augusti 2007

Av Keri - 31 augusti 2007 15:51

Hejsan.

Igår när jag var i skolan fick vi reda på att den första lektionen (estetiskvärksamhet) som vi skulle ha idag var inställd alla bara "jiiipii sov morgon!"  Sen gick vi runt o de var lunch på resturangen som vanligt o så. Sen skulle vi ha matte, vi fick våra nya matte böker och så. Jag fick välja mellan den lättaste och den näst lättaste, jag valde den lättaste(blå) för jag tyckte de var så jävla svårt med matten i 9.an thehe kan inte allt vi läste där heller. Men när jag blir bättre så kan jag ta den nästlättaste(grön). Jaajaa iaf. var de den sista lektionen och alla bara längtade hem. Sedan sa våran matte lärare att vi skulle få hemarbete som vi skulle få göra. Så vi skulle få vara lediga idag! :D  Yess! men sen kom vi i A gruppen på att vi har formgivning på efter midagen men vi frågade våra snälla adrimistratör (Carro/Carolin) på skolan om vi kunde få ledigt o de fick vi! ^^,


Fredagen då...

Idag  har jag inte gjort så mycke. Jag ska vara ensam hemma till söndag. Mina päron åkte igår, dom ska till några kompisar i dalsland. Men jag kom hem igår o slappa lite. Sen idag så ringde viktor och väckte mej ^^ hiihii alltid lika mysigt o bli väckt av honom. Men sen åkte jag ner för att köta lite godis o dricka.. Och nu har jag nyss duschat och väntar på viktor. Han ska komma hit så ska vi vara ensamna hela helgen.! (:  ha de bra Puss Puss /K

Av Keri - 30 augusti 2007 09:37

Hejsan, det var ett tag sedan. Men nu har jag böjat estet. design formgivning på folkunivetsitetets gymnasium. Det är faktist helt okej. Det är ju många nya i klassen och en del är lite svåra att lära känna men de e ju okej. bara tre år. Idag är de andra dagen som vi har lektions dag. Började skolan för en vekca sen men de har nästan bara varit lek. Har inget mer att säga men ska dra på lektion nu snart.. ha de bra PussPuss.. saknar viktor o "livet".. <3 /K

Av Keri - 19 augusti 2007 20:08

Jag älskar älskar älskar dig
från det kan ingen hindra mig
Och vad som än händer
i morgon och idag
så kan ingen älska dig mer än jag
och vad som än händer
med världen och med mig
så kommer jag aldrig någonsin
att glömma dig

Av Keri - 1 augusti 2007 17:50

Jobbet!

Idag var de den segaste dagen jag har varit med om i hela mitt liv.. jag satt och soterade medlämmar och personnumer. As tråkigto jag hade feber.. blää!


Hemma... 

Så fort jag kom hem så sommnade jag i soffan. Men sedan efter ett tag vaknade jag av att Viktor hade komit hit! <3<3<3<3 Vi käkade lite kaka o sen så myste vi lite och nu sitter vi här.. ;) Snart ska vi ner och höja sadeln på cykeln. pappa har fixat lås med två nycker. En till mej o en till Viktor.. xD men men ha de bäst älskar er mäst.! ;) <333333

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dej just nu i livet?
 Pengar
 Vänner
 Kärlek
 Familjen
 Jobb/Skola
 Inget av det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards